Długi pobyt

Przyjedź do Sopotu na dłużej poza sezonem i skorzystaj z atrakcyjnego rabatu do 35%!

Rabat zależny jest od długości pobytu:

  • min 14 dni - 20% zniżki
  • min 21 dni - 25% zniżki
  • min 28 dni - 35% zniżki

W cenę wliczone są: ręczniki (duży i mały na osobę), pościel, Internet bezprzewodowy.

Promocja obowiązuje na wybrane apartamenty i w okresie od października do końca kwietnia.
Wszystkie apartamenty włączone do oferty mają dostęp do pralki (w apartamencie lub w części wspólnej), co pozwala również na dłuższy pobyt.

W trakcie pobytu odbywa się obowiązkowe sprzątanie wraz z wymianą pościeli i ręczników - raz na 10 dni (termin ustalany jest indywidualnie z naszą recepcją).

W dniu przyjazdu pobieramy kaucję w wysokości od 500 do 1000 zł (w zależności od wielkości apartamentu). Kaucja jest pobierana w gotówce i zwracana na konto Gościa po wymeldowaniu i sprawdzeniu apartamentu przez nasz serwis (do 5 dni roboczych).

16:00 Przyjazd
11:00 Wyjazd

Warunki anulacji

W celu zagwarantowania rezerwacji wymagane jest dokonanie przedpłaty na 30.00% wartości rezerwacji za pośrednictwem systemu płatności online lub standardowym przelewem. Rezerwacja może być bezkosztowo anulowana na więcej niż 30 dni przed przyjazdem. W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia anulowania rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu obiekt obciąży gościa kwotą w wysokości 30.00% wartości rezerwacji. W przypadku gdy rezerwacja została dokonana na mniej niż 30 dni przed przyjazdem, powyższy zadatek jest bezzwrotny. Pozostała kwota za pobyt płatna jest w dniu przyjazdu gotówką lub kartą. Obiekt pobierze od gościa kaucję zwrotną w formie pre-autoryzacji na karcie. Kaucja wynosi od 500 do 1000 zł w zależności od wielkości apartamentu. Dyspozycja odblokowania kaucji jest przesyłana do banku do 2 dni po wyjeździe.

Polityka względem dzieci

Dzieci w każdym wieku są mile widziane w naszych apartamentach. Dla dzieci do lat 3 przygotujemy na życzenie w cenie:

- łóżeczko turystyczne wraz z pościelą
- fotelik do karmienia,
- wanienkę
- zestaw zabawek.

Uwaga! Brak możliwości wstawienia łóżeczka w apartamentach: Molo 1, Wave 1 i 2, Mistral 1, Malaga 2, Malaga4, Sailor 2, Playa 2, Mewa 2 oraz Oslo.
Dzieci w wieku 3- 5 lat nocują bezpłatnie, jeżeli śpią w tym samym łóżku z rodzicami.

Polityka względem zwierząt

Niestety nie akceptujemy zwierząt w naszych apartamentach. Zgodnie z regulaminem, Sanhaus Apartments ma prawo odmówić pobytu Gościom, którzy przyjechali ze zwierzęciem, bez zwrotu kosztów pobytu.

Metody płatności

  • Visa
  • MasterCard
  • Diners
  • Maestro

Inne oferty

Sprawdź pozostałe okazje

Newsletter

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez SANHAUS A.J. Ziółek Sp.Jawna, Helska 4/1, 81-718, Sopot Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane